LisaJohanna

Om mig och mina funderingar, varken mer eller mindre..

Pa jobbet

Publicerad 2009-03-19 13:58:48 i Allmänt,

Hej pa er alla dar ute!

Sitter just nu pa jobbet har pa choice hotels headquarters i London.
London ar fint det ar det verkligen, men jobber ar val kanske mindre fint.. Det ar som langtrakigt, det finns inget jobb for mig och kristin som har varit har nu i snart 2 veckor.. Men sen nar vi val far nagonting att gora ar det sadanthar jobb som ar valdigt enkelt och valdigt upprepande.. Ja, jag tror ni forstar..

Vi bor pa ett hostel som ar helt okej, lite sma smutsigt.. Men som vi har hort sa ar det standad i London. Vi trivs bra, for ovrigt. Det gar faktiskt mycket battre an jag trott att bo tillsammans med alla fyra tjejer samtidigt i samma rum. Bara man far lite tid for sig sjalv ibland sa mar alla bra.

Jag har fatt en infektion i mitt ben och ater nu antibiotika for det, kanns faktiskt jattebra. Jag alskar antibiotika, de som kanner mig vet att jag ar ganska otalig och vill att saker ska handa snabbt och nu direkt! Precis sa ar det med antibiotika! Man ser resultat nastan pa en gang! ♥

Imorgon funderar vi pa att aka till picadilly circus och kolla runt lite och sen aven att aka till Tower Bridge. Det ska tydligen vara superhaftigt pa kvallen!

Langtar hem gor jag ocksa. Fast inte sa mycket att jag vill hem nu. Jag kanner mig inte riktigt fardig har.. Inne annu.. Men snart. Det ska bli skont att komma hem ocksa. Nar jag val kommer hem hem, altsa till Skelleftea sa har jag inte varit hemma pa 5 veckor.. Det ar ju ett tag.. Hoppas att snon ar borta och att varen ar pa god vag da.
Men blir sa van vid det varma vadret har. Det ar ca 15 grader varje dag, sol och grona grasmattor. Jattefint! Jag borde lagga upp en bild pa hyde park!

Har ar Kristin och jag i Hyde Park! Sa fint med blommor och allt!


Vi hors! glom inte bort att kolla in resedagboken ocksa! mitt alias ar Lisaforsstrom

Kommentarer

Postat av: mican

Publicerad 2009-03-19 15:50:09

hoppas du har det helt underbart =)

Postat av: Vidar

Publicerad 2009-03-20 11:45:33

Här ser jag någon som schteeekter på i hyde:an. Inte fy skam!

Är riktigt avis om jag skall vara ärlig. London är ju en underbar stad!



När är du åter?



Alldeles för länge sedan vi sågs!

(jag är ju en erkänd banger ;-D )

Kram

Postat av: mican

Publicerad 2009-03-20 13:12:46

nej faktiskt inte :O berättar när du kommer hem.

det är toppen, far till sorsele i helgen och åker snowboard =) 10 grader varmt idag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LisaJohanna

nyfiken i en strut

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela