LisaJohanna

Om mig och mina funderingar, varken mer eller mindre..

Sjuk

Publicerad 2009-03-17 12:58:55 i Allmänt,

Idag har jag feber. Jag tror det är därför jag äter antibiotikan kanske.. Hursom helst.. det är lite tråkigt.
Just nu sitter jag på rummet och hoppas att någon rolig kompis eller familjemedlem ska logga in på skype.. Fast det lär väl sällan hända..
Oj, vad negativ jag låter.. Nej vet ni vad, nu börjar vi om



TJABBA!

Har ni hört den god nyheten? SAIK GICK UPP TILL SEMIFINAL IGÅR! Gud så spännande det var! Vi vann altså över Lindköping HC! Inte för att vara så men: är det möjligt!? Vi Londonbrudar hade lite smått med party efter det!

Sen kom jag att tänka på en annan sak.. Vet ni alla vad sms.se är för hemsida? Det är toppen, man få skicka gratis sms därifrån. Perfekt nu då jag är i London och varje sms härifrån kostar 3 kr.
Man får nya gratis sms varje dag och kan även samla på sig sms-krediter på en massa smarta och enkla sätt! Allt är helt gratis också, inga kostnader alls. Jag lovar. Kolla in hemsidan HÄR!!

Nu ska jag satsa på att bli frisk! Vihörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LisaJohanna

nyfiken i en strut

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela