LisaJohanna

Om mig och mina funderingar, varken mer eller mindre..

Du bestämmer själv

Publicerad 2011-02-21 16:08:03 i Allmänt,

Det hela handlar om vad man gör det till.
Om man vill leva ett underbart, härligt och händelsefullt liv så är det bara att sätta igång.
Ibland när jag kikar runt bland mina vänner och vänners vänner så tänker jag "wow! Vilken utstrålning hon har. Hon verkar vara så lycklig! Så vill jag också vara." Det kan vara tjejer som inte alls lever efter idealet som vi har idag. "smal, rik, snygg pojkvän och bostadsrätt" Men ändå så är de så vackra.
Jag tror det handlar om vad man själv har för tankar om sig själv. Om man tänker att man är snygg och välmående så utstrålar man det efter ett tag!
Nej, nu ska jag jobba och sedan när jag ska gå hem ska jag stråla!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LisaJohanna

nyfiken i en strut

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela