LisaJohanna

Om mig och mina funderingar, varken mer eller mindre..

2012-08-23 - Bra dag idag!

Publicerad 2012-08-23 15:16:19 i Allmänt,

Tiden har gått väldigt fort. Styrelsen har varit här på jobbet idag så det är en del att fixa med.
Ikväll blir det till att träna lite i Skärholmen. Det bästa med Skärholmens Simhall är att det finns båda bassäng, bubbelpool, gym, gruppass och framförallt BASTU! Att träna slut på sig själv och sedan sätta sig i Bastun med en saftig apelsin är underbart.
Tjejmilen drar snart igång - 1 september. Börjar bli lite stressad även om jag vet att jag kan springa en mil så vore det kul att springa på en bra tid också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LisaJohanna

nyfiken i en strut

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela