LisaJohanna

Om mig och mina funderingar, varken mer eller mindre..

Jönköping

Publicerad 2013-01-30 12:59:27 i Allmänt,

Jag har väl egentligen hela tiden vetat och längtat efter att få flytta till Jönköping med min karl. Men jag trodde inte att det skulle gå så fort.
Nu har jag fått jobb på i Jönköping och tycker det känns väldigt spännande. Jag kommer att flytta ner till den 4 mars. När Dennis kommer ner är fortfarande osäkert.

Jag känner mig glad, spänd och förväntansfull men samtidigt lite sorgsen. Kapitlet "Stockholm" har varit ett sånt himla bra kapitel! Du vet när man läser en bok som är så himla bra och man vill inte att den ska ta slut. Lite så känns det, fast det är bara ett kapitel - boken fortsätter ju. Nästa kapitel blir förstås också väldigt spännande!

Nyligen inflyttad till Stockholm och har precis hittat Gröna Lund - Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LisaJohanna

nyfiken i en strut

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela