LisaJohanna

Om mig och mina funderingar, varken mer eller mindre..

Att åka hemhem

Publicerad 2016-02-26 19:11:58 i Allmänt,

Jag har alltid skämts lite för min hemstad och folket som bor här. Tror att det har varit den nervösa tonåringen i mig som inte riktigt kunnat hantera att folk faktiskt blir nöjda ibland. Det är inte alla som strävar efter flashigare jobb, finare adresser eller storstadsliv.
Men denna gång har jag känt ett lugn, till och med en stolthet över min hemstad Skellefteå. Det är en liten stad med mycket charm och det är vackert! Naturen är fantastisk! Det känns som att jag har hittat en ny sida hos mig själv den här helgen. Jag kan uppskatta naturen, människorna och småstaden nu. Det var på tiden, jag har saknat den känslan. Tack Skellefteå för att du funnits kvar under den tiden som jag varit storstadsblind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LisaJohanna

nyfiken i en strut

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela